L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, del Partit Popular, s’ha negat este matí a rebre una delegació dels tres grups parlamentaris en l’oposició de Les Corts Valencianes, encapçalada pels diputats Juan Ponce (Compromís), Esther López (EUPV) i Víctor Sahuquillo (PSPV) per a tractar la problemàtica que pateix el barri d’Orba d’esta localitat de l’Horta Sud.

Esta delegació parlamentària avisà la setmana passada a l’alcalde d’Alfafar sobre la visita a la seua localitat per al dia de hui i la intenció de mantindre una reunió amb ell a l’hora que ell vullguera, cosa a què Adsuara s’ha negat, encara trobar-se este matí a l’Ajuntament.

Tot i això els grups de l’oposició a Les Corts s’han reunit este matí amb els membres de SOS Parc Alcosa en vaga de fam indefinida. Este col·lectiu s’està mobilitzant davant la negativa de l’alcalde d’Alfafar a retirar el decret que impedeix la renovació del contracte laboral vigent des de fa anys entre l’ajuntament i la cooperativa social del parc.

Juan Ponce ha criticat “l’actitud intransigent de Juan Ramón Adsuara que es nega inclús a dialogar sobre una decisió que suposarà que els treballadors del mòdul de neteja d’esta cooperativa social es queden sense feina després de 27 anys de realització ininterrompuda d’este servei”.

“Estem parlant de centenars de persones d’un barri amb molt de risc d’exclusió social que oferien un servei als seus conveïns a la vegada que disposaven d’un lloc de treball i que ara per la negligència de l’administració autonòmica i de l’alcaldia d’Alfafar, ambdues en mans de PP, es voran sense feina”, ha conclòs Ponce.