Compromís per Picanya organitza per al proper dia 14 de juny a les 19.30 hores una conferència d’Arcadi Oliveres, President de l’Associació Justícia i Pau, al Centre Cultural, que portarà com a títol “La crisi: reptes, alternatives i compromisos”.

A la finalització de la conferència anirem a sopar a l’Hostal Nova Picanya i a la finalització del sopar, podreu preguntar, dialogar amb l’Arcadi de forma directa. L’aforament del restaurant és limitat, per la qual cosa, si voleu tindre plaça, haureu d’enviar un e-mail a organitzacio@compromispicanya.org indicant el nom i cognom de les persones per les quals voleu reservar plaça. El preu del menú és de 15 euros. No espereu a última hora, les places són limitades.

Arcadi Oliveres, es llicencià en Ciències econòmiques l’any 1968 a la Universitat de Barcelona. El 1993 es doctorà presentant una tesis sobre el cicle de l’economia de defensa i aconseguí una plaça de professor titular del departament d’Economia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Expert en relacions nord-sud, comerç internacional, deute extern i economia de defensa, imparteix també nombroses classes de màsters i postgraus en cooperació i desenvolupament. Col·labora habitualment en diferents moviments socials i cristians i en diverses publicacions solidàries, i participa en nombroses taules rodones i conferències sobre relacions nord-sud i desarmament.

Ja en la seva època d’estudiant demostrà un gran compromís amb la llibertat, la democràcia i l’autogovern de Catalunya, participant en les clandestines assemblees del Sindicat Democràtic d’Estudiants i en la caputxinada del març del 1966, així com en l’Assemblea de Catalunya.

El 1974 començà a participar en l’organització internacional catòlica Pax Christi dedicada a la promoció de la pau i la reconciliació entre els pobles. El 1981 començà a militar en l’ Associació Justícia i Pau de Barcelona, dedicada a la promoció dels drets humans i la pau, organització de la qual n’és l’actual president des del 2001.

Ha estat col·laborador regular de les revistes Canigó i Serra d’Or i el Diari de la Pau, i ha participat en més de 60 llibres o publicacions.

El 10 d’abril de 2013, juntament amb Teresa Forcades, va presentar un manifest “per a un Procés Constituent a Catalunya”.

Des de Compromís us convidem a gaudir de la conferència d’Arcadi.

Ací teniu un esdeveniment al Facebook perquè pogueu convidar les vostres amistats.

Nos vos ho podeu perdre!

cartell arcadi